קרית מלאכי • במי יתמכו החרדים לראשות העיר

    דוד קורצווייל | צילום: פייסבוק 3 Comment on קרית מלאכי • במי יתמכו החרדים לראשות העיר
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חב"ד וש"ס בקרית מלאכי חתמו על הסכם להליכה משותפת בבחירות הקרובות לעירייה. כרגע נותרה פתוחה על הפרק שאלת התמיכה במועמדים לראשות העיר.

    בקהילה המקומית בחרו בשיטת האלימינציה והחלו לברור מתך שלל המועמדים לראשות העיר (ששה מועמדים) את אותם אנשים שודאי לא יקבלו את תמיכת הקהילה. כמו יוסי סולימני שנחשב כלא אוהד את הציבור החרדי, ראש העיר המכהן יוסי חדד שמנע ממישל טפירו את ראשות העיר באופן זמני ורמי עטיה שסיכויו לזכות נמוכים.

    לאחר ששלושה נוקו נותרו שלושה נוספים. הראשן הוא אליהו (ללו) זוהר, חובש כיפה וראש רשימת הבית היהודי למועצת העיר ומועמדה לראשות העיר. נציג הליכוד רן ויצמן ודוד גלעם.

    המועמדים שעשויים היו בשלב ראשוני לקבל את תמיכתם היו איפוא: אליהו (ללו) זוהר, דוד גלעם ורן ויצמן, שסכויו נחשבו לנמוכים ביותר מבין השלושה.

    בחב"ד בוחרים בשלב זה לא ללכת עם זוהר. יש שיאמרו שהפוליטיקה הארצית בה הבית היהודי שותף לממשלה הנלחמת במגזר החרדי היא שהביאה להחלטה, כעת ההתלבטות היא בין ויצמן לגלעם.

    נציג הליכוד רן ויצמן הגיע יחד עם השר ישראל כץ לפגישה בבית רבה של שכונת נחלת הר חב"ד במטרה לשכנע את הרב לתמוך במועמד הליכוד. השיחה עלתה יפה אבל הבטחה לא ניתנה.

    קרית מלאכי אליהו זוהר

    קרית מלאכי רן ויצמן

    קרית מלאכי דוד גלעם



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שמתם תמונה של זה שישתלט על העיר אם גלעם חלילה ייבחר

    2. 2

      דוד גלעם האיש שמתאים ביותר לכל המגזר הדתי.אני סמוך ובטוח לחלוטין.בהצלחה.

    3. 1

      מר אסי הנכבד.האיש שבתמונה איש שבאמת חשוב לו מקרית מלאכי.